טיפים לחגיגה המושלמת

מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !
שירות הפעלת ילדים ביום הולדתם הוא ללא ספק מה שדרוש לכם כדי להרים עבורם אירוע שלא יישכח זמן רב. נשאלת השאלה מהי דמותה של המפעילה, וכיצד תדעו מראש האם המחיר שהיא תציע לכם הגיוני או יקר. בדיוק לשם כך הכנו לכם תקציר המסכם את פעילותהּ של מפעילה זו, אשר יש בו כדי לשפוך לא מעט אור על שוויו הראלי של השירות.

מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 מצריכה מחיר יקר מהרגיל

הדבר נובע מכך שאותה מפעילה הוכשרה להתעסק עם ילדים בני 1-3, שחלקם עדיין לא מדברים ואפילו לא הולכים. חלק ניכר מהם עדיין תינוקות של ממש, ועל מנת להגיע לנפשם וליצור מההגעה הזו אירוע ראלי נדרשת מיומנות שאין לכל אחד. לרוב, מפעילות לומדות את זה בבתי ספר או ממפעילות אחרות, מנוסות מהן, ועל ההגעה של המפעילה לרמה כזו אתם תידרשו לשלם יותר מאשר על אירוע רגיל. לכן, עבור מפעילה ליום הולדת מחיר לא יהיה סטנדרטי ככל שמדובר באירוע לגילים אלו.

מה באירוע? תסריטי אירוע אפשריים לגלי טף ותינוקות

ליצנות לגילים קטנים – מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 תופיע בבית שלכם כשהיא לבושה בתלבושת של ליצנית. באמצעו תנועות פנים ותזוזות גוף היא תתקשר עם הילדים ואפילו תגרום להם לבצע מספר פעולות בסיסיות.
הצגה לילדים ליום הולדת – הצגה בסיסית מאד המותאמת להבנתם של ילדים קטנים. מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 תציג ללא מילים, על בסיס תנועות בלבד, כאשר מעט המלל שבכל זאת ייאמר יהיה קשור לחומר עברית של לימוד תינוקות, כלומר יבוסס על מילים שידועות כראשוניות עבור ילדים.

משך האירוע

האירוע על פי רוב נמכר כשהוא בזמנים של 1-2 שעות לאירוע. בפרק זמן זה יכולה מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 להרים אירוע פנטסטי שישביע את רצונם של ההורים כשהם יראו את ילדיהם הקטנים פורחים. הצגה לילדים ליום הולדת, ליצנות ילדים, ושירותים נוספים יהיו חלק בלתי נפרד מהאירוע וישרו אווירת חג של ממש. על מפעילה ליום הולדת מחיר נעשה יקר בסביבות הגיל הללו, אך מניסיון זה משתלם מאד ומוסיף המון לאירוע הקטנטנים שלכם.

 

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה