טיפים לחגיגה המושלמת

הצגות לילדים בכל הגילים להעשרת אירוע יום הולדת

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

אם אתם מחפשים הצגות לילדים במסגרת יום הולדתם, ניתן לשלב זאת במסגרת אירועי הפעלות לימי הולדת. אנו חברת הפעלות אשר מספקת ללקוחות שלנו 2 שירותים עיקריים: אנחנו גם מבצעים את ההפעלות עצמן וגם מופיעים עם הצגות לילדים בכל הגילים.

מתי ניתן להתחיל עם הצגות לילדים והפעלות לכבודם?

בכל גיל, כולל בינקות. אנו מעסיקים מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 שמצליחה ממש לדבר עם התינוקות בלי להחליף איתם מילה אחת! התנועה, חתך הדיבור, הזחת הפנים וכד' עושות את שלהם, והילדין נראים קומוניקטיבים מתמיד. הם מתקשרים עם המפעילה ונראים מרוצים לכל דעה.

כיצד אתם בונים את ההצגות ויודעים מה מתאים לכל ילד או ילדה?

אנחנו בראש ובראשונה מתייעצים עם ההורים, אבל באופן כללי כשהילדים קטנים, ההבדל בין הצגה להצגה הוא בעיקר בגילו של הילד. למשל הצגת פנטומימה עם תנועות מצחיקות תהיה בדיוק מה שילדים בני שנה צריכים, אבל לא מה שילדים בני 5 צריכים. הם זקוקים לאירוע מצחיק יותר עם ליצן או דמות היתולית אחרת כלשהי. כאשר הילד עובר את גיל 6 העניינים מתחילים להיות מעט יותר מורכבים. בגיל זה, לא כל ילד חושב אותו דבר או מגיב זהה לאותם תכנים. לכן, שם ההתייעצות עם ההורים באה הכי הרבה לידי ביטוי. הצגות לילדים שעורכים לילדים כאלה בדרך כלל מבוססות על סדרות שהם אוהבים לצפות בהן, סרטים טובים לגילם, ועוד.

האם כל אירוע הפעלות צריך להכיל איזשהו מופע או משחק?

אנו סבורים כי הצגות לילדים חשובות מאד להתפתחות שלהם לא פחות מאשר המאמץ שהם מפגינים בפעילות. כפי שבבית הספר לומדים גם מקצועות וגם חינוך גופני, כך קורה ביום ההולדת. הילד גם סופג פעילויות מאתגרות וגם מאתגר את מחשבתו באמצעות הצגות ומופעים שהוא רואה במהלך האירוע. השילוב של הפעלות לימי הולדת עם ההצגה הופך את יום ההולדת לעוצמתי ואיכותי יותר, כזה שנעשה לבלתי נשכח גם כאשר הילד גדל ומסתכל על המסיבה שלו ממעוף הציפור. לכן, התשובה שלנו אליכם היא כן. כשמארגנים הפעלות, רצוי לארגן איזשהו מופע או משחק של המפעילים להשלמת החוויה וסג

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה