טיפים לחגיגה המושלמת

מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

טיפים לבחירת מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5

איתור נכון של מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 מבוסס על טיפים בהם תלמדו להבין מה ההבדל בין הדרכת ילדים כללית והדרכה ספציפית בגילים אלו. הגילים הללו אמנם קטנים, אך יש לילדים רמת בגרות מסוימת של רכישת שפה, והתבטאות ברמה גבוהה בדיבור, ולכן נדרשת מהמדריך מורכבות מסוימת. מצד אחד, ליישם פעילויות פשוטות המתאימות לגיל, ומצד שני לבטא בפעילויות אינטיליגנציה מסוימת המתאימה לילדים בגילים אלו.

מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 מומלץ לאתר רק על סמך המלצות

רק על בסיס המלצות תוכלו לדעת מי המתאימה. כיום, בהמלצות רמת הכתיבה היא רמת הגיל, ולכן אתם תדעו בדיוק מי היא המדריכה בשבילכם. אתם לא צריכים לסמוך על WORD OF MOUTH של אדם בודד. ניתן לבדוק ולהיווכח כי המדריכה רשומה בפורטלים המתקדמים להורים וילדים, ומהווה את שיחת היום בין זוגות הורים מוכרים בסביבת מגוריכם.

חשוב לוודא כי המדריכה מיישמת מגוון רחב של פעילויות

כשאנו מתכוונים למגוון רחב, אנו מתכוונים לכך שבחלק מהפעילויות המפעילה נותנת מעצמה במאת האחוזים, ובחלקן היא משתפת ילדים מהקהל, או את קהל המשתתפים כולו – כשחקנים או מתחרים. כך, למשל, יום הולדת איכותי יהיה מורכב מפעילות כמו הצגה לילדים ליום הולדת, בה המפעילה משחקת מולם וגורמת להם ל- GOOD TIME, ובחלק האחר של האירוע יהיו הפעלות לילדים כמו משחקים, תחרויות, פיצוץ בלונים, ופעילויות נוספות הקשורות להוואי של ילדים ביום ההולדת.

על מנת לדעת שהמחיר נגיש, חשבו לפי מודל המשאבים, הנסיעה והעבודה

מודל זה נועד לבדוק עבורכם אם עבור מפעילה ליום הולדת מחיר שהוצע לכם היה ראלי או גבוה מדי. המודל מסתמך על משאבים – כלומר מה מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 הייתה צריכה להשקיע על מנת שהאירוע ייצא לפועל. מדובר על בלונים, משחקים חד פעמיים וחומרי עבודה שהיא הייתה צריכה לקנות עבורכם. נסיעה, על שום כך שנדרש היה לה לגמוע מרחק מסוים בשביל להגיע, בין באמצעות הרכב הפרטי ובין באמצעות תחבורה ציבורית. עבודה – על שום המאמץ והעבודה המתומחר במהלך האירוע. כפי שתשלום על הצגה בהבימה עולה כסף, כך גם הצגה לילדים ליום הולדת שמשוחקת על ידי מפעילה שהיא שחקנית מקצועית עולה.

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה