טיפים לחגיגה המושלמת

טיפים לבחירת הפעלות לימי הולדת

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

הפעלות לימי הולדת הן שלב חשוב בחייהם של הילדים שלכם. השתתפות בהפעלות מטפחת את חיי היצירה שלהם וגורמת להם להיחשף לרעיונות חדשים כבר בגילים קטנים. לכן, אם אתם  מתלבטים כיצד לחגוג לבנים ולבנות שלכם את יום ההולדת, אנו ממליצים להזמין מפעילה אשר תציע מספר רעיונות מקוריים לגבי פעילות יום הולדת לילדים.

טיפ לבחירת הפעלות לימי הולדת ברמה האקטיבית

הטיפ שלנו הוא לבחור הפעלות שהן ברמת האתגר של הילדים שלכם ושכבת גילם. אם אתם כהורים תחשבו על הפעלה שהיא למעלה או למטה מכך, אנחנו כחברת הפעלות נצטרך להציע משהו רלוונטי יותר. לדוגמה, תרגילי זחילה ונענוע ראש מיועדים אך ורק לגילי שנה עד 3. בגילים 4 ו- 5 הילדים מצפים אוטומטית, מבחינה פיזיולוגית, למשהו יותר מאתגר. לכן, הטיפ שלנו הוא לבחור פעילות הגיונית שתשקף את שכבת הגיל של הילד שלכם. גם כשהבנתם באלו פעילויות מדובר, לא צריך מיד להסכים לכל אחת, אלא לבחור בזו שהילד שלכם מעדיף ומתחבר אליה יותר מכל. כדאי מאד להתייעץ עמו לפני הבחירה הסופית של הפעלות לימי הולדת.

טיפ לבחירת המופע של יום ההולדת

הצגות לילדים צריכות להיבחר בדומה להחלטה שנעשתה לגבי הפעלות לימי הולדת. עליכם לשאול את עצמכם האם הילדים מסוגלים מבחינה מנטלית להתחבר לתוכן המוצג להם. לדוגמה,  הצגה העוסקת באיזשהו סיפור ילדים צריכה להתאים לקוראים, כלומר לילדים. אם הספר רלוונטי לגילי הילדים זו יכולה להיות הצגה מוצלחת מאד, אבל אם הוא אינו מתאים אז נוצרת בעיה של חוסר הבנה או אי הבעת עניין אם מדובר במשהו לגילים נמוכים משלהם. לכן, העצה שלנו אליכם היא לחיות את עולמם של הילדים שלכם, לדעת מה הם אוהבים ומה פחות, למה הם מתחברים ולמה פחות, ובהתאם לכך לבחור הצגות לילדים.

טיפ לארגון הסילבוס


מומלץ לדעת מראש כמה זמן אתם מקצים לאירוע. חשוב להתארגן כך שהזמן

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה