טיפים לחגיגה המושלמת

שירות מפעילה ליום הולדת על פי קבוצות גילם של ילדיכם

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

מפעילה ליום הולדת היא דמות חשובה בחייו ובחיי חבריו. השתתפות פעילה בהפעלות ימי הולדת מאפשרת לילדים שלכם מרחבי יצירה פוריים ופותחת פתח למחשבה מורכבת כאשר הם גדלים. אולם חשוב לדעת שלא כל פעילות מתאימה לכל גיל. לכן, בשירות שלנו, חילקנו את הפעילות לקבוצות גיל, ועל כן, אנו שמחים לפרט מהן תוכניות הפעילויות והמופעים לכל אחת מהן.

מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 – הפעלות ומופעים

מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 ממליצה על מגוון פעילויות תחרותיות או ספורטיביות כמו ריצה, משחקי בלונים, משחקי קפיצות, ריקודים ועוד. באשר למופע, רצוי שזה יהיה מופע מצחיק ומשעשע עם ליצן או דמות מצחיקה אחרת שניתן להחליט עליה בטרם גיבוש הסילבוס. השילוב בין פעילות אקטיבית לבין מופע בידור קל הוא מה שילדים בגיל זה צריכים בשביל להרגיש טוב באירוע ולחוש סיפוק אמתי כשיצאו ממנו וכמובן גם במהלכו.

מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 – הפעלות ומופעים

בגיל 6 עד 8 התמנה מעט מורכבת מכך. מפעילה ליום הולדת ממליצה על משחקים שהעניין האמוציונלי מעט יותר בולט בהם, כמו למשל מרוצי שליחים, שזו לא סתם תחרות ריצה אלא תחרות בה לומד הילד להיות חלק מקבוצה ולפעול לטובתה. בנוסף, ניתן להיכנס קצת לפאן הרומנטי והראליטי, לשלב משחקים של שאילת שאלות בין הילדים והילדות, וכד'. מופע לשכבת הגיל הזו צריך להיות רציני יותר ממופע של ליצן. במקום זאת יש לשלב משהו עם עלילה שהילדים מתחברים אליה, כמו למשל מחזה שנלמד בכתה או קטע מסרט או סדרה אהובה על הילדים. מפעילה ליום הולדת לגיל 6 עד 8 מגיעה עם מכלול גדול של רעיונות הן לפעילויות והן להצגות לגילים אלה.

יש לנו גם תכניות לקטנטנים

מפעילה ליום הולדת מחברת גם תכניות לילדים קטנים ממש בגילים כמו שנה, שנתיים ושלוש שנים. גם במסגרת יום הולדת כזו המבנה דו

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה