טיפים לחגיגה המושלמת

מופע לילדים לימי הולדת המותאם אישית לגילם ולאופי המסיבה

לחשוב מחוץ למסגרת לחשוב מחוץ למסגרת

אם החלטתם לשלוח את הילד להצגה במקום לספק לו שירות הפעלות לימי הולדת, אצלנו תוכלו לממש את שניהם. בדרך זו, תצרו יום הולדת עשיר במאורעות בוטיק, הכוללות גם פעילות מעשית וגם מופע לילדים. יש לנו תכניות כאלו לילדי כל הגילים, משנה ועד 8 שנים. אנו נספק לכן הצגות לילדים ברמה אחרת שתשוחקנהּ על ידי שחקנים ושחקניות מקצועיות מטעם חברת הפעלות לימי הולדת.

תכנון המופע לילדים

התכנון נעשה יחד אתכם – ההורים. ניתן ליצור עמנו קשר ראשוני לגבי תכנון הצגות לילדים. אנו נציע מספר הצעות משל עצמנו, אך אם יש לכם רעיונות אלטרנטיביים נשמח לבחון אותם ולבדוק האם ניתן להוציאם אל הפועל. התכנון יתבצע גם בממד הזמן, כך שאם ייוותר מעט זמן לפעילויות יתבצעו פחות פעילויות ואם ייוור הרבה זמן לפעילויות בשל כך שהמופע היה קצר, הן צפויות להיות מעטות פחות, ועם מרווחי זמן גדולים בין אחת לשנייה.

תכנון מלא של האירוע

בנוסף לכנון מתווה המופע, יש צורך לגבש את האירוע כולו. כחברת הפעלות לימי הולדת, אנו מחויבים לשלב פעילויות שיהיו קשורות לאותה הצגה ויצרו את הקונטקסט לקראתה או אחריה (אם הפעילויות מתבצעות לאחריה). אנו נסייע לכם למצוא את הפעילויות המתאימות ביותר ולשלבן היטב עם ההצגה, תוך שימת דגש על לוח הזמנים שייוותר לאותן פעילויות על מנת לא ליצור צפיפות בסילבוס שלכם.

הצגות לילדים – סוגים

ניתן לתכנן הצגות לילדים שיהוו מופעי בידור, לצד הצגות לילדים בעלות תכנים רציניים אך מובנים לילדים. ניתן לגבש מופע לילדים המכוון לתכנים רציניים באמצעות התבטאויות בידוריות. הפעלות לימי הולדת ניתן לשלב לפני או אחרי ההצגה. בדרך כלל, ההפעלות יהיו בעלות זיקה להצגה, כך שיום ההולדת כולו יישא אופי אחיד, ויכוון, פחות או יותר, לאותו הנושא.

מחירי השירות

ישנו מחיר לוגיסטי

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה