טיפים לחגיגה המושלמת

פעילות ליום הולדת לילדים בכל הגילאים: טיפים חשובים

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

כאשר אתם מבקשים לקבוע פעילות ליום הולדת לילדים שלכם אתם עושים את הצעד הנכון עבורם. ילדים אשר ימי ההולדת שלהם נחגגים על בסיס פעילויות מטעם מפעילההם ילדים שמחים ומאושרים יותר גם בהמשך חייהם. פעילות ליום הולדת לילדים מסתמכת על מגוון רחב מאד של הפעלות. יש לנו תכניות לילדים בכל הגילים, ולמעשה הן מחולקות ל- 3 שכבות עיקריות של טווח גילים.

תכניות עבור ילדים בני שנה עד 3

ילדים כאלו הם ברובם תינוקות, אשר ברובם לא למדו עדיין ללכת או לדבר. יש לנו תכניות מיוחדות עבור ילדים בגילים אלה, בהן אנו מתקשרים אתם באמצעות פנטומימה וחיוכים. אנו נותנים להורים לשבת בצדי החדר ולצפות בתהליך שמעבירה מפעילה ליום הולדת מול אותם ילדים. בכל שנות הפעילות שלנו – תמיד כשהעברנו אירוע כזה ההורים היו בהלם שהילדים מסוגלים לתקשר ברמות גבוהות למדי ולהגיב למסרים שלנו.

תכניות עבור ילדים בני 3 עד 5

ילדים בגיל זה הם ילדים שברובם נמצאם בגן טרום חובה, מיעוטם נמצא בגן נמוך יותר. הילדים הללו ברובם כבר מדברים, רצים וקופצים, וזה יהיה הקונספט של הפעלות לימי הולדת עבורם. פעילות ליום הולדת לילדים בגילים אלו תאפשר להם להשתתף בתחרויות עם מאמץ, ליהנו ממופעי ליצנות מצחיקים וגם לצפות בקסמים מגניבים שאנו עורכים עבורם. יש למה לחכות.

תכניות עבור ילדים בני 6 עד 8

ילדים בגיל זה הם בבית ספר יסודי בכיתות א'-ב', מיעוטם נמצא עדיין בגן חובה. עבור ילדים בגילים אלה פעילות ליום הולדת לילדים היא משהו שונה לחלוטין מאשר בגילים קטנים יותר. הם זקוקים לפעילות רצינית יותר, עם יותר מופעי קסמים ופחות מופעי היתוליים. גם הצגות ומופעים לילדים בגיל כזה הם בעלי תוכן מעט יותר רציני ופחות הומוריסטי מאשר ילדים בגן טרום חובה. הפעלות לימי הולדת לגילים אלו אפשריות גם לבנות או לבנים בלבד, למי שמחליט להזמין. מפעילה ליום הולדת תבוא עם שלל רעיונות מקוריים עבור בני גילים אלו ותיתן תצוגת תכלית מרשימה ביום ההול

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה