טיפים לחגיגה המושלמת

המופע של ג׳יני ג׳י

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

ג'יני ג'י היא שדונית קטנה אשר חיה ביערות. היא מאד סקרנית, ועם שותפתה לָעָת התולעת היא לוקחת את הילדים כשהמבוגרים ישנים – אל מסע קסום בדמיון. המסע מלווה בשירים, קונצרטים, מוזיקה ותפאורה משובחת. את השדונית ושותפתה התולעת מגלמות שחקניות מקצועיות שהן גם מפעילות לימי הולדת לילדים. המסע כולל בתוכו כיף והנאה צרופה לילדים. המופע ניתן בשני סוגים של אופנים.

מופע ימי הולדת

במופע זה מגיעות ג'יני ג'י ולעת התולעת לביתו של הילד. בלוויית חבריו, הם יצאו למסע מרתק ומיוחד ברחבי היער, ישמעו שירים, ישמעו סיפורים ויצפו בנופים מרהיבים. הילדים יזכו לכל החוויות המרנינות ביותר ליום הולדתם בעת ההצגה הזו, שתכלול השתתפות מלאה שלהם בעלילה הלכה למעשה.

מופע קניונים ורחבות ציבוריות

במופע זה ההצגה מיועדת לקבוצות גדולות יותר של ילדים במרחב הציבורי. השדונית ג'יני ג'י והתולעת לעת ייקחו את הילדים ליער הג'ינג'ונים  כשנקודת המוצא היא הקניון, מרכז הקניות או הרחבה העירונית. פירוש הדבר שמדובר במופע הרבה יותר גדול עם הרבה יותר ילדים שישתתפו בו. המופע ניתן ברחבי הארץ במרכזי קניות ובילוי רבים ברחבות שונות המוקדשות לילדים וטף.

המופע – בילוי מושלם לילדים

במופע יש את כל הכלים שלכם להצליח עם הילדים בבילוי או ביום הולדתם. המופע כולל סצנות של הצגה, וסצנות בהן הילדים מופעלים בפעילויות שונות כאחת. המופע הוא ללא ספק עונג צרוף עבור הילדים אשר כולל בתוכו עלילות הצגה לגילים שונים, בשילוב מרקם פעילויות עשיר. הילדים נחשפים למוזיקה טובה ולמשחק באיכות מעולה של שחקניות שיתנו את הנשמה עבורם.

המופע מותאם לכל ילד יום הולדת או מסגרת באופן אישי

אתם תציינו את זמן המופע ואת המשאבים הקיימים לקיימו ואנו נציע מגוון רחב של גרסאות להעלות אותו. זמן המופע, האלמנטים שיהיו בו, וכד' – יכולים להתבסס על מגוון עשיר של תכנונים שאנו מביאות ע

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה