טיפים לחגיגה המושלמת

הפעלות לימי הולדת – משחקי ילדים, מופעים והצגות

כל מה שתרצו להיות ! כל מה שתרצו להיות !

אם חשקה נפשכם בהפעלות לימי ההולדת של הילדים שלכם, כאן אנו מציעים שירות מגוון מאד, המתבסס גם על פעילויות, גם על ליצנים וקוסמים וגם על מופעים והצגות איכותיות! מפעילה ליום הולדת תדאג לעיבוי האירוע בשמחה ואור, והחלק המעניין הוא שאין הגבלת גיל! גם תינוקות בני שנה יכולים ליהנות משירות הפעלה ייחודיים, וגם ילדים בני 8. הצגות לילדים בני כל הגילים, ומשחקי ילדים מספקים יהיו חלק משגרת יום ההולדת. הירשמו וספקו לילדים שלכם את חוויית חייהם!

הפעלות לימי הולדת בפורמט מקורי ומרתק

בואו לצפות בילדים שלכם רצים, מיתזזים, משתתפים בחידונים ורוקדים לצלילי המוזיקה! מפעילה ליום הולדת תדאג לספק הפעלות איכותיות לבני כל הגילים. הפעלות לימי הולדת הם אקט נדרש לכל ילד ולכל ילדה. מחקרים הוכיחו כי הם משפרים את יכולת החשיבה והניתוח ומשפיעים מאד על הביטחון העצמי גם בגילים מבוגרים.

הצגות ומופעים מותאמים אישית

מפעילה ליום הולדת תדאג לחיבור הצגות לילדים המתאימים לגיל שלהם, ולאופי עליו הוחלט לגבש את המסיבה. ההצגות שלנו מקוריות, מעניינות ומוצגות על ידי שחקנים ושחקניות שנבחרו בקפידה. בואו לתת לילדים שלכם הצגה בביתכם שלכם, ולהעשיר אותם במופעי בוטיק.

תכניות ייחודיות גם לתינוקות

הפעלות לימי הולדת מוצעות גם לתינוקות בני שנה שעוד לא למדו לדבר, וברובם עדיין זוחלים. יש לנו תכניות ייחודיות גם עבורם, ללא דיבור ובהשתתפות מלאה של ההורים. אתם תוכלו לצפות בילדיכם מגיבים לפעילויות שלנו ואפילו מביעים שמחה באמצעות חיוך מתוך ומקסים. אל תפספסו!

מחירי שירות הפעלות לימי הולדת

המחירים נקבעים על ידי מפעילה ליום הולדת, אשר ממפה את השירות על סמך מספר נתוני-שטח. ראשית כל, מדובר בהגעה שלה לבית שלכם, ובהצטיידותהּ בפריטים לוגיסטיים חד פעמיים

מלאו פרטיכם

ונחזור אליכם בשמחה